L.p. |
Zdarzenie |
Termin realizacji |
1. | I semestr | 01.09.2024 r. - 31.01.2025 r. |
2. | II semestr | 01.02.2025 r. - 31.08.2025 r. |
3. | Rozpoczęcie rocznych zajęć dydaktyczo-wychowawczych | 02.09.2024 r. |
4. | Zakończenie rocznych zajęć dydaktyczno-wychowawczych | 27.06.2025 r. |
5. | Zimowa przerwa świąteczna | 23.12.2024 r. - 31.12.2024 r. |
6. | Ferie zimowe | 17.02.2025 - 02.03.2025 r. |
7. | Ferie letnie | 28.06.2025 r. - 31.08.2025 r. |
8. | Wiosenna przerwa świąteczna | 17.04.2025 r. - 22.04.2025 r. |
9. | Próbny egzamin klas VIII | listopad 2024 r. |
10. | Próbny egzamin klas VIII | luty 2025 r. |
11. | Egzamin klas VIII | 13-15.05.2025 r. |
12. | Diagnoza kl. 3 | październik/maj |
13. | Diagnoza kl. 5 | październik/maj |
14. | Diagnoza kl. 7 | październik/maj |
15. | Przewidywane oceny niedostateczne, nieodpowiednie z zachowania | za I sem. do 17.12.2024 r. za II sem. i roczne do 20.05.2025 r. |
16. | Przewidywane oceny (pozostałe) | za I sem. do 10.01.2025 r. za II sem. i roczne do 09.06.2025 r. |
17. | Ostateczne oceny | za I sem. do 23.01.2025 r. za II sem. i roczne do 13.06.2025 r. |
18. | Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych | 02.-03.01.2025 r., 02.05.2025 r., 12.05.2025 r., 13-15.05.2025 r. (tylko klasy I-VII), 20.06.2025 r. |
CELE BADANIA WYNIKÓW NAUCZANIA
a) sprawdzenie poziomu osiągnięć uczniów w zakresie opanowania wiadomości i umiejętności przewidzianych programem poszczególnych klas,
b) ustalenie typowych błędów i braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów, określenie działań naprawczych,
c) wykazanie, że uświadomienie sobie (przed realizacją materiału programowego) przez nauczyciela i ucznia celów oraz zamierzonych efektów końcowych sprzyja skuteczniejszemu procesowi uczenia się i nauczania.
d) zapoznanie uczniów, rodziców i nauczycieli z rzeczywistą sytuacją egzaminacyjną (badanie kompetencji, badanie wyników nauczania)
e) doskonalenie organizacji egzaminu na terenie szkoły (badanie kompetencji, badanie wyników nauczania),
f) doskonalenie warsztatu pracy nauczycieli w zakresie oceniania kryterialnego oraz wykorzystania wyników egzaminów, diagnoz.